torsdag 1. oktober 2009

Fun Facts:

Om meg:
Jeg syns søppel biler er shit skummle...
Jeg synes Seksjon er ett pervers ord...
Når jeg var 13 påsto jeg at jeg skulle i millitæret,
Jeg skulle nemlig dimme som major... Klossmajor vel å merke!
Jeg ville også i samme periode bli treskjærer, for jeg elsket lukten av høvlet tre!
Jeg elsker Smurf pastiller, den røde esken og jeg deler opp alle fargene og spiser de en og en farge av gangen...
Jeg suuuuger på orddeling... (kansje ikke så fun å vite men)
Homer Simpson er helten min!
Jeg synes de Nazi-zombiene i Død snø er litt søte...
Jeg er meget webdesign-challenged...
Hva er dine Fun Facts?

2 kommentarer:

Galskap sa...

Tror du mine funfacts egner seg på trykk, Lone? :p

Nazizombier, faktisk... *døøøøøøør*

Lone sa...

Det er nettopp dine som egne sæ på trykk Lene! hehe
JA Nazizbomier!!! *knegg*